
havalar berbat...kpss berbat...okul berbat...iş berbat..her şey berbat gidiyor...işten ayrılmayı düşünüyorum, okula gitmekten sıkılıyorum, kpss çalışmak istemiyorum, dışarı çıkıp hava almak bile istemiyorum...doğru düzgün uyuyamıyorum..uyusam kalkamıyorum...her ne zatsa artık...

