28 Ocak 2009 Çarşamba

BİRİ BENİ DURDURSUN YAHU

Tembellik bana yaramıyor...Az önce google destekli bir web site denemesi yaptım.Ama bu blogumdan daha fazla keyif aldığımın farkına vardım açıkçası.Dolayısıyla sıkıldım va bu saçmalığı da buraya yazmaya karar verdim :D O deneme sitesinin adını da "denemesitesi33339999" koymuştum :D neyse...karnım çok acıktı şimdilik kalkıyorum bilgisayarın başından..bir sonraki saçmalığa kadar kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder