

Eskişehirin en güzel gençlik mekanlarından Haller Gençlik Merkezi'ndeydik üç arkadaş...30 Aralık 2008...Soğuğa ve ayaza rağmen (hatta benim donmama rağmen) Haller'e ulaşmayı başardık...Haftaiçi olduğundan Haller boştu birazcık...Ama uzun zamandır kafamızda olan bir planı gerçekleştirme fırsatı bulduk : ÜST KATTA OTURMAKKK...Hep tıklım tıkış olduğu için yukarda yer bulamıyorduk ancak bu sefer yukarda balkonda oturabildik =) Muhteşemdi..Müziklerse ayrı bir tattı...Ben Haller'in bilindik neşesi Sibirya Kurdunu (adı önemli değil) videoya çekerken bizimkiler de hala ısınamamış vaziyette sahleplerini yudumluyordu...Güzel geçen sohbetler ve olay anılar...Eee tabi her şeyi tadında bırakmak gereekk...Sahlepler bitince Eskişehir'in diğer kalan güzel yerlerini başka bir gün talan etmek üzere Haller'den ayrıldık...(hava çok soğuktu napalım)

offff.
YanıtlaSilçok özledim ya eskişehiri,
haller,adalar,doktorlar...
hiç sorma...gerçi doktorların eski heyecanı kalmadı artık..ama haller hala tıklım tıklım..ışıl ışıl...
YanıtlaSil